Hirdetés
A a Vodafone és a Digi lakossági és kisvállalati szolgáltatásai One márkanév alatt egyesültek 2024. január 1-től. Az alábbiakban a One belépés folyamatát ismertetjük lépésről lépésre.
One (korábbi DIGI) Ügyfélszolgálat belépés asztali számítógépen
- A One online felületének megnyitásához klikkeljünk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://d-ugyfelkapu.one.hu/login címet.
- Az oldal középső részén a belépéshez írjuk be a Digi regisztráció során megadott felhasználónevünket és jelszavunkat, majd kattintsunk a ‘Bejelentkezés’ gombra.
- Amennyiben helyesen adtuk meg a belépéshez szükséges adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.
A bejelentkezés megkezdése a One oldalán
Hirdetés
Belépés mobiltelefonon, táblagépen az ügyfélszolgálati oldalra
Az Ügyfélszolgálatra beléphetünk a böngészőt használva a https://d-ugyfelkapu.one.hu/login linken, vagy letölthetjük az applikációt a Google Play illetve az Apple store felületeiről.
- Az online applikációt töltsük le mobiltelefonunkra, tabletünkre.
- Nyissuk meg a Digi Ügyfélszolgálat applikációt, majd a bejelentkezéshez írjuk be a Digi fiók regisztrációjakor használt felhasználónevünket és jelszavunkat.
- Nyomjunk a ‘Bejelentkezés’ gombra. Amennyiben helyesen adtuk meg a belépéshez szükséges adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.
Elfelejtett jelszó, belépési problémák
- Amennyiben elfelejtettük jelszavunkat, kezdjük meg a belépési folyamatot a fent ismertetett módon, vagy kattintsunk erre a linkre.
- Az Online Ügyfélszolgálat kezdőoldalán kattintsunk az ‘Elfelejtett jelszó’ linkre a ‘Bejelentkezés’ gomb alatt.
- A következő lépésben adjuk meg a regisztráció során használt felhasználónevünket, és kattintsunk a ‘Küldés’ gombra.
- Néhány percen belül megérkezik a jelszó a felhasználói névhez tartozó e-mail címre.
Új jelszó igénylése a One online felületén
Kapcsolódó oldalak
Fotó forrása: d-ugyfelkapu.one.hu, d-ugyfelkapu.one.hu
Hirdetés