nCore belépés, nCore bejelentkezés

Az nCore felületére a meghívón keresztül már regisztrációval rendelkező felhasználók léphetnek be. A belépéshez a regisztrációkor megadott felhasználói nevünkre és e-mail címünkre is szükség lesz. Az alábbiakban az nCore belépés folyamatáról szóló ismeretőnk olvasható.


A tartalomból


nCore belépés asztali számítógépen

  1.  Első lépésként írjuk be böngészőnk címsorába a https://ncore.pro  weboldal címet és nyissuk meg az nCore kezdőoldalát.
  2. A kezdőoldalon megjelenik a bejelentkezési panel, ahol majd meg kell adnunk a belépéshez szükséges adatokat (Felhasználónév, jelszó.).
  3. A belépéshez gépeljük be felhasználói nevünket és jelszavunkat.
  4. Klikkeljünk a ‘Belépés!‘ gombra.

A belépési oldal kezdőképernyője

nCore belépés az online felületre

Biztonságos belépés az nCore weboldalára – a kétlépcsős azonosítás

A belépési oldalon kiválaszthatjuk, hogy kétlépcsős azonosítással jelentkezünk be, amely magasabb biztonsági szintet jelent az oldal használatakor. A kétfaktoros azonosításhoz a felhasználónév és jelszó megadásán kívül egy a Google Hitelesítő által generált azonosító kulcsra is szükség lesz.

Bekapcsolás esetén megjelenik lejjebb egy QR kód, melyet beolvasva az alkalmazásban aktiválhatjuk a kulcsot. A kétlépcsős azonosítás beállításának véglegesítéséhez meg kell adnunk a Google Hitelesítő által generált kódot a QR kód alatti mezőben. Végezetül az űrlap alján az oldalon használt jelszó megadása is szükséges még.

A funkció csak helyes kód megadásával lesz aktiválva, sikeres beállítás esetén használjik a ‘Bejelentkezés kétlépcsős azonosítással‘ lehetőséget a belépési oldalon.

Követelmények a kétlépcsős azonosítás használatához

  • Android eszközön történő használatához az Android 2.1-es vagy újabb verziója szükséges.
  • Apple eszközön történő használatához az iOS 7.0-s vagy újabb verziója szükséges.

A kétlépcsős azonosításhoz használandó alkalmazás letöltése

TöltsÜK le az alkalmazást az alábbi linkek egyikéről (attól függően, hogy milyen eszköz áll rendelkezésünkre, melyen a jövőben is használni tudojuk a programot), vagy okos-eszközünk áruházában keressünk rá a Google Authenticator nevű applikációra.

Android | iOS | BlackBerry

A kétlépcsős azonosítás aktiválása és az alkalmazás beállítása

  1. A funkciót a Profil menü > Beállítások > Biztonság oldalon tudjuk bekapcsolni.
  2. Kattintsunk a ‘Kétlépcsős azonosítás‘ résznél a ‘Bekapcsolva‘ gombra.
  3. Hamarosan megjelenik lejjebb egy QR kód, melyet beolvasva az alkalmazásban aktiválhatjuk a kulcsot.
  4. Nyissuk meg a mobileszközön a Google Hitelesítő alkalmazást.
  5. Ha első alkalommal használjuk a Hitelesítőt, kattintsunk a ‘Beállítás indítása‘ lehetőségre. Ha új fiókot hozol létre, válaszd a Fiók létrehozása lehetőséget az alkalmazás menüjében.
  6. A mobileszköz összekapcsolása a fiókkal QR kód vagy titkos kulcs használatával.

Bejelentkezés csökkentett biztonsággal

A csökkentett biztonságú bejelentkezési opció kiválasztásával a felhasználónév, illetve a jelszó a böngészőben egy cookie-ban (sütiben) kerül eltárolásra.
Ilyenkor a böngésző ismételt megnyitásakor nem kell újra beírni a felhasználónevet és jelszót, ez automatikusan megtörténik a sütiknek köszönhetően, és máris beléphetünk az oldalra.
Ennek a megoldásnak a hátránya, hogy ha olyan gépen használjuk az nCore-t, amelyhez többen is hozzáférnek, akkor automatikusan be tudnak lépni a weboldalra az adatainkkal.  A böngészőből az eltárolt sütiket mindig töröljük ki, ha kijelentkeztünk a weboldalról.

Bejelentkezési problémák

Ha sikertelen a bejelentkezés, próbáljukaz alábbiakat:

  1. Próbáljuk meg újra beírni a jelszót ügyelve a kis- és nagybetűkre. A CapsLock legyen kikapcsolva a billentyűzeten.
  2. Kérhetünk jelszó emlékeztetőt. A jelszó emlékeztető a regisztrációkor megadott e-mail címre fog érkezni. A jelszó emlékeztetőt a bejelentkezési oldalon a jelszó beíró mező melletti ‘jelszó emlékeztető‘ linkre kattintva érjük el. Ha nem érkezik meg a jelszó emlékeztetőről az automatikus e-mail a postafiókba, ellenőrizzük a ‘spam‘ vagy levélszemét mappát levelező programodban.
  3. Töröljük a böngésző előzményeket, sütiket és űrlapokat. Ha ez sem elég, akkor belépésnél kapcsoljuk be a ‘Csökkentett biztonságot‘.
  4. Ha használunk AdBlockot,  kapcsoljuk ki ideiglenesen, vagy állítsuk be rajta filtert az nCore oldalra.
  5. Abban az esetben, ha törölték a fiókunkat inaktivitás vagy egyéb ok miatt, vegyük fel a kapcsolatot közvetlenül az oldal üzemeltetőivel.

Kapcsolódó oldalak

fotó: ncore.cc

Megosztás: