Az Allianz Ügyfélportál az Allianz Biztosító online központi ügyintézési felülete lakossági és vállalati ügyfelek számára. Segítségével kapcsolatba léphetünk a banki alkalmazottakkal, nyomon követhetjük biztosítási ügyeinket, tájékoztatást kaphatunk az aktuális biztosítási ajánlatokról, káreseményeket jelenthetünk be. Az alábbiakban az Allianz Ügyfélportál regisztráció folyamatát ismertetjük lépésről lépésre.
Fontos
A regisztráció során fontos, hogy az adatok egyezzenek azokkal, amelyeket a szerződéskötéskor megadtunk. A kötvényszámhoz bármelyik 2010 után kötött szerződésének azonosítóját tetszőlegesen megadhatjuk. Kizárólag olyan e-mail címet adjunk meg, amelyet rendszeresen használunk.
Allianz Ügyfélportál regisztráció asztali számítógépen
- Az ügyfélportál regisztrációs folyamatának megkezdéséhez kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://allianz.hu webcímet és nyomjuk meg az ‘Enter’ billentyűt.
- A weboldal bal felső sarkában kattintsunk az ‘Ügyfélportál bejelentkezés’ linkre.
- A képernyő bal oldalán a ‘Bejelentkezés’ gomb alatt kattintsunk a ‘Regisztráció’ linkre.
- Töltsük ki a regisztrációs űrlapot (vezetéknév, keresztnév, születési dátum, mobil szám, e-mail cím).
- Kattintsunk a ‘Tovább’ gombra.
- Adjunk meg egy jelszót, amivel a jövőben beléphetünk a felületre és azonosíthatjuk magunkat.
- Automatikus sms-ben kapott kódunkat írjuk be a képernyőn megjelenő mezőbe, erősítsük meg telefonszámunkat, kattintsunk a ‘Tovább’ gombra.
- Automatikus e-mail üzenet érkezik e-mail címünkre, kattintsunk az e-mailben az aktiváló linkre a regisztráció befejezéséhez.
Regisztráció az online felületen
Regisztrációs link az űrlapon
Regisztrációs folyamat mobiltelefonon, tableten
Mobileszközökön az e-bejelentő számára még nem készült önálló mobiltelefonos applikáció. A portál böngészőfüggetlen kialakításának köszönhetően a https://allianz.hu weboldalán a képernyőmérethez alkalmazkodó módon jelenik meg a tartalom.