E-KRÉTA regisztráció, KRÉTA regisztráció

Hirdetés

A KRÉTA (Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer) a fenntartó által üzemeltetett, az egyes köznevelési intézmények által kezelt iskolai adminisztrációs rendszer. Elektronikus ellenőrzője a szülőket és tanulókat tájékoztatja a tanulmányokkal kapcsolatos információkról (órarend, osztályzatok, hiányzások). Az elektronikus naplóba rögzített adatok azonnal hozzáférhetőek mind a tanulók, mind a szülők/gondviselők számára. A KRÉTA tanárok számára külön online felületet biztosít az oktatás adminisztrációjához mobil applikáción és asztali számítógépes környezetben egyaránt.

E-KRÉTA regisztráció szülőknek, KRÉTA regisztráció asztali számítógépen

  1. A KRÉTA rendszerbe történő regisztráció publikus felületen nem elérhető, a regisztrációs folyamat elindítását a köznevelési intézmény kezdeményezi. A hozzáférési adatokat az intézmény a Gondviselő részére e-mailben küldi el.
  2. Ahhoz, hogy hozzáférjünk saját belépési adataikhoz, egy űrlapot kell kitölteniük az E-KRÉTA oldalán. Az űrlap elérhető a KRÉTA napló bejelentkezési oldalán a ,,Gondviselői jelszó igénylése” gombra kattintva.
  3. A szülői regisztráció esetében a szülő – csökkentett hozzáférési jogosultságot kap abban az esetben ha a tanuló oktatási azonosítója szerepel a rendszerben. A csökkentett gondviselői jogosultsággal személyes adatokhoz nem lehetséges hozzáférni.
  4. Abban az esetben ha az oktatási azonosító, a szülő neve és a KRÉTA rendszerben tárolt e-mail címe egyezik, akkor a rendszer automatikusan kiküldi a felhasználó e-mail címére a gondviselő felhasználónevét és jelszavát.

További E-KRÉTA információk elérhetőek a fejlesztő weboldalán ide kattintva!

 


A Gondviselői jelszó igénylése – űrlap a KRÉTA felületén

 

Kapcsolódó tartalmaink