A Police.hu ügyintézési portál a Rendőrség online űrlapkezelő és ügyintézési rendszere, amely lehetőséget nyújt az Ügyfelek számára az elektronikus űrlapok kitöltésére, dokumentumok azonnali csatolására, beadványok feldolgozási státuszának követésére egy interaktív, felhasználóbarát felületen. Az alábbiakban a Police.hu ügyintézés belépés folyamatát ismertetjük lépésről lépésre.
Police.hu ügyintézés belépés asztali számítógépen
- Nyissuk meg a Police.hu ügyintézési felületét erre a linkre kattintva, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://ugyintezes.police.hu webcímet és nyomjuk meg az ‘Enter’ billentyűt.
- Fogadjuk el az oldal alján megjelenő sütikezelési szabályzatot (cookies).
- Kattintsunk a weboldal tetején a ‘Bejelentkezés’ gombra.
- A rendszer automatikusan átirányít az Ügyfélkapu bejelentkezési oldalára, itt válasszunk az azonosítási módok közül (pl. Ügyfélkapu, Ügyfélkapu+) és lépjünk be.
- A sikeres azonosítást követően a rendszer visszairányít a police.hu ügyintézési oldalára, ahol megkezdhetjük az űrlap kitöltését, vagy tájékozódhatunk ügyeink jelenlegi állásáról.
Regisztráció az online felületen
Bejelentkezés mobiltelefonon, tableten
A police.hu ügyintézési platformja mobileszközökön is a https://ugyintezes.police.hu webcímen érhető el, külön applikáció egyelőre nem áll rendelkezésre a felhasználók számára. A portál böngészőfüggetlen kialakításának köszönhetően az ügyintézési portálon a képernyőmérethez alkalmazkodó módon jelenik meg a tartalom.
Elfelejtett jelszó, belépési problémák
Az ügyintézéshez a belépés az Ügyfélkapu használatához kötött. A bejelentkezési problémák megoldása a választott azonosítási módtól függ, az Ügyfélkapu belépés hibaelhárításáról itt írtunk bővebben.