Az e-Papír szolgáltatás a magyar állam által létrehozott díjmentes, hitelesített üzenetküldést biztosító alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton köti össze az ügyfélkapuval rendelkező felhasználókat a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel. Általános célú elektronikus kérelem űrlap, használatához Ügyfélkapu regisztráció szükséges. Az alábbiakban az e-Papír belépés folyamatáról szóló ismertetőnk olvasható.
Fontos
Az e-Papír szolgáltatást csak Ügyfélkapu hozzáféréssel rendelkező felhasználók vehetik igénybe, Az Ügyfélkapu regisztráció lehetséges e-személyivel, arcképes azonosítással, illetve személyesen a Kormányablakokban, okmányirodákban.
e-Papír belépés, e-Papír bejelentkezés asztali számítógépen
- Az e-Papír szolgáltatás használatának megkezdéséhez kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://epapir.gov.hu bejelentkezes címet.
- A megnyíló oldalon kattitnsunk a ‘Bejelentkezés’ gombra.
- A rendszer átirányít bennünket az Ügyfélkapu bejelentkezési oldalra, ahol használhatjuk az Ügyfélkapu illetve Ügyfélkapu+ belépési módot is.
- Az ügyfélkapus beazonosítás után automatikusan visszajutunk az e-Papír weboldalára, ahol elkezdhetjük a szolgáltatás használatát.
Belépés megkezdése az e-Papír belépés rendszerében
Belépés mobiltelefonon, táblagépen
Az e-Papír szolgáltatás külön mobilapplikációval nem használható, a belépéshez célszerű nagyobb méretű kijelzőt használó asztali számítógépet, laptopot, tabletet igénybe venni.
Elfelejtett jelszó, belépési problémák
- Amennyiben elfelejtettük jelszavunkat, kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be a böngészőbe a https://ugyfelkapu.gov.hu/elfelejtett-jelszo címet.
- Adjuk meg ügyfélkapus felhasználónevünket és a regisztrációhoz használt e-mail címünket.
- A rendszer automatikus e-mail üzenetet fog küldeni a részünkre a jelszó módosításához szükséges információkkal.
Kapcsolódó oldalak
Fotó forrása: epapir.gov.hu