e-Papír belépés, e-Papír bejelentkezés

Hirdetés

Az e-Papír szolgáltatás a magyar állam által létrehozott díjmentes, hitelesített üzenetküldést biztosító alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton köti össze az ügyfélkapuval rendelkező felhasználókat a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel. Általános célú elektronikus kérelem űrlap, használatához Ügyfélkapu regisztráció szükséges. Az alábbiakban az e-Papír belépés folyamatáról szóló ismertetőnk olvasható.


Fontos

Az e-Papír szolgáltatást csak Ügyfélkapu hozzáféréssel rendelkező felhasználók vehetik igénybe, Az Ügyfélkapu regisztráció lehetséges e-személyivel, arcképes azonosítással, illetve személyesen a Kormányablakokban, okmányirodákban.


e-Papír belépés asztali számítógépen

  1. Az e-Papír szolgáltatás használatának megkezdéséhez kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://epapir.gov.hu bejelentkezes címet.
  2.  A megnyíló oldalon kattitnsunk a ‘Bejelentkezés’ gombra.
  3. A rendszer átirányít bennünket az Ügyfélkapu bejelentkezési oldalra, ahol használhatjuk az Ügyfélkapu illetve Ügyfélkapu+ belépési módot is.
  4. Az ügyfélkapus beazonosítás után automatikusan visszajutunk az e-Papír weboldalára, ahol elkezdhetjük a szolgáltatás használatát.

A bejelentkezés megkezdése az e-Papír rendszerében

e-Papír belépés, a bejelentkezés megkezdése

Belépés mobiltelefonon, táblagépen

Az e-Papír szolgáltatás  külön mobilapplikációval nem használható, a belépéshez célszerű nagyobb méretű kijelzőt használó asztali számítógépet, laptopot, tabletet igénybe venni.

Elfelejtett jelszó, belépési problémák

  1. Amennyiben elfelejtettük jelszavunkat, kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be a böngészőbe a https://ugyfelkapu.gov.hu/elfelejtett-jelszo címet.
  2. Adjuk meg ügyfélkapus felhasználónevünket és a regisztrációhoz használt e-mail címünket.
  3. A rendszer automatikus e-mail üzenetet fog küldeni a részünkre a jelszó módosításához szükséges információkkal.

Kapcsolódó oldalak

Fotó forrása: epapir.gov.hu