Hirdetés
A K&H e-bank a K&H Bank által nyújtott, az Ügyfelek részére interneten keresztül igénybe vehető banki szolgáltatás elnevezése, amely során az Ügyfelek a https://www.kh.hu/ebank internetes címen elérhető szolgáltatásokat vehetik igénybe pénzügyi műveletek elvégzéséhez. A K&H e-bank hozzáférését az első használat előtt aktiválni kell. Az aktiváláshoz a személyre szólóan a K&H Bank által kibocsátott K&H Bank énazonosítóra és ePIN kódra van szükség, valamint megkötött K&H Bank e-bank szerződésre. Az alábbiakban a K&H e-bank belépés folyamatáról írunk részletesen.
A K&H e-bank belépés asztali számítógépen
- Az első használat előtt aktiválni kell az e-bank szolgáltatást. Az aktiválás után nyissuk meg böngészőnkben a https://www.kh.hu/ebank oldalát, majd válasszunk a belépési módok közül. Ezek a következők lehetnek: Mobil-token azonosítás, SMS azonosítás.
- Ha az SMS opciót választjuk, kattintsunk az ‘SMS azonosítás’ gombra, majd a megnyíló oldalon írjuk be a felhasználónevünket és jelszavunkat, majd kattintsunk a ‘Belép’ gombra.
- A rendszer a belépés megerősítéséhez SMS-ben egy egyszer használatos kódot küld számunkra a regisztráció során elsődleges mobilszámként megadott telefonszámra. A kapott kódot a számítógép képernyőjén megjelenő belépési oldalon gépeljük be. Ha az SMS nem érkezik meg a mobiltelefonra, kezdjük el ismét a belépési folyamatot.
- Ha mobil-tokennel szeretnénk bejelentkezni, akkor az asztali számítógép belépési oldalán kattintsunk a ‘Mobil-token azonosítás’ gombra. Ezután szükségünk lesz okostelefonunkra és az arra már letöltött K&H mobilbank alkalmazásra is ( Google Play, Apple Store).
- Következő lépésben nyissuk meg okostelefonunkon a K&H mobilbank applikációját. A bejelentkező képernyőn kattintsunk az ‘e-bank belépés’ gombra, így a telefonon automatikusan elindul a kamera funkció.
- Irányítsuk telefonunk kameráját az asztali számítógép képernyőjének középen látható színes kódra, amit a telefon automatikusan beolvas.
- A belépés megerősítéséhez a mobil eszközön adjuk meg az mPIN kódot (a mobilbank applikáció aktiválásakor általunk megadott 5-12 karakter hosszúságú számsor) vagy használjuk a TouchId-t (iPhone készülékek ujjlenyomat érzékelő és azonosító rendszere).
- Helyes adatok megadása esetén a rendszer automatikusan beléptet minket K&H e-bank fiókunkba.
- Abban az esetben, ha nincs internet kapcsolatunk, gépeljük be a mobil eszközön megjelenő bejelentkezési kódot az asztali számítógépünk képernyőn látható mezőbe, majd kattintsunk a ‘Belép’ gombra.
Az online bejelentkezés oldala

Hirdetés
Videós segítség a mobil-tokenes belépésről
Elfelejtett jelszó, új jelszó beállítása
- Amennyiben elfelejtettük jelszavunkat, a K&H bank e-bank oldalán kattintsunk az ‘SMS azonosítás’ gombra.
- A megnyíló oldalon a ‘Belép’ gomb alatt kattintsunk az ‘elfelejtettem a jelszavamat’ linkre.
- Írjuk be az SMS belépés első használatakor a bankfiókban kapott K&H énazonosítót és ePIN-kódot. A helyes azonosítók megadása után felhasználónevet és jelszót kell választanunk.
- A belépés megerősítéséhez a rendszer egy egyszer használatos kódot küld azonnali értesítésben vagy SMS-ben az aktivált mobilbankra vagy elsődleges mobiltelefonszámra. A kódot a megjelenő oldalon be kell gépelnünk.
K&H e-bank elfelejtett jelszó megadása, kódok beírása

Kapcsolódó oldalak
fotó: www.kh.hu/ebank
Hirdetés