K&H e-bank belépés, K&H e-bank online

Hirdetés

A K&H e-bank a K&H Bank bank által nyújtott, az Ügyfelek részére interneten keresztül igénybe vehető banki szolgáltatások elnevezése, amely során az Ügyfelek a https://www.kh.hu/ebank internetes címen elérhető szolgáltatásokat vehetik igénybe pénzügyi műveletek elvégzéséhez.. A K&H e-bank hozzáférését az első használat előtt aktiválni szükséges. Az aktiváláshoz szükséges a személyre szólóan a K&H Bank álta kibocsátott K&H Bank énazonosító és ePIN kód, valamint megkötött K&H Bank e-bank szerződés.

A K&H e-bank belépés, a bejelentkezés lépései

  1. Az első használat előtt szükséges az e-bank szolgáltatás aktiválása. Aktiválás után nyissuk meg böngészőnkben a https://www.kh.hu/ebank oldalát, majd a megnyíló oldalon válasszunk a belépési módok közül. Ezek a következők lehetnek: Mobil-token azonosítás, SMS azonosítás
  2. Az SMS opciót választva az ‘SMS azonosítás’ gombra kattintás után a megnyíló oldalon adjuk meg az e-bank szolgáltatás regisztrációja során megadott felhasználói nevet illetve jelszót, és kattintsunk a ‘Belép’ gombra.
  3. A belépés megerősítéséhez SMS-ben egy egyszer használatos kódot küld a K&H e-bank szolgáltatás a regisztráció során  elsődleges mobiltelefonszámként megadott telefonszámra. A kapott kódot a számítógép képernyőjén megjelenő belépési oldalon be kell gépelni. Ha az SMS nem érkezik meg mobiltelefonra, kezdjük el ismét a belépési folyamatot. A belépési jelszót a bejelentkezést követően a ‘beállítások’ menüpontban változtathatjuk meg.
  4. A Mobil-token azonosítás opciót választva a K&H mobilbank alkalmazás ( Google Play, Apple Store)  használatával jelentkezhetünk be a felületre. A bejelentkezés történhet manuálisan és automatikusan A manuális bejelentkezési opció abban az esetben szükséges, amennyiben nincs internetkapcsolat mobiltelefonunkon.
  5. Indítsa el tehát a K&H mobilbank alkalmazást okostelefonunkon, majd válasszuk ki a ‘mobil-token azonosítás’ opciót.
  6. Irányítsuk telefonunk kameráját a a https://www.kh.hu/ebank oldalán a ‘Bejelentkezés Mobil-tokennel’ gombra kattintás után megjelenő oldalon látható színes kódra.
  7.  A mobil eszközön adjuk meg az mPIN kódjot / TouchId-t.
  8.  A belépés automatikusan megtörténik. Abban az esetben,  ha nincs internet kapcsolatunk,  gépeljük be a mobil eszközön megjelenő bejelentkezési kódot a képernyőn látható mezőbe.

K&H e-bank belépés, a K&H e-bank online bejelentkezési felülete

K&H e-bank belépés, K&H e-bank online felület


Videós segítség a mobil-tokenes belépésről

Elfelejtett jelszó és egyéb bejelentkezési problémák a K&H e-bank felületén

  1. Amennyiben elfelejtettük jelszavunkan a K&H bank e-bank oldalán kattintsunk az ‘SMS azonosítás’ gombra.
  2. A megnyíló oldalon a ‘Belép’ gomb alatt kattintsunk az ‘elfelejtettem a jelszavamat’ linkre.
  3. Írjuk be az SMS belépés első használatakor a bankfiókban kapott K&H énazonosítót és ePIN-kódot. A helyes azonosítók megadása után felhasználónevet és jelszót kell választanunk.
  4. A belépés megerősítéséhez azonnali értesítésben vagy SMS-ben egy egyszer használatos kódot küld a rendszer a banknál aktivált mobilbankra vagy elsődleges mobiltelefonszámra. A kódot a megjelenő oldalon a képernyőn be kell gépelnünk.

K&H e-bank elfelejtett jelszó megadása, kódok beírása

K&H e-bank elfelejtett jelszó megadása, kódok beírása

További online bankolási tájékoztató oldalak