A K&H e-bank a K&H Bank által nyújtott, az Ügyfelek részére interneten keresztül igénybe vehető banki szolgáltatások elnevezése, amely során az Ügyfelek a https://www.kh.hu/ebank internetes címen elérhető szolgáltatásokat vehetik igénybe pénzügyi műveletek elvégzéséhez. A K&H e-bank hozzáférését az első használat előtt aktiválni szükséges. Az aktiváláshoz szükséges a személyre szólóan a K&H Bank által kibocsátott K&H Bank énazonosító és ePIN kód, valamint megkötött K&H Bank e-bank szerződés.
A K&H e-bank belépés, a bejelentkezés folyamata
- Az első használat előtt szükséges az e-bank szolgáltatás aktiválása. Aktiválás után nyissuk meg böngészőnkben a https://www.kh.hu/ebank oldalát, majd a megnyíló oldalon válasszunk a belépési módok közül. Ezek a következők lehetnek: Mobil-token azonosítás, SMS azonosítás.
- Az SMS opciót választva az ‘SMS azonosítás’ gombra kattintás után a megnyíló oldalon adjuk meg az e-bank szolgáltatás regisztrációja során megadott felhasználói nevet, illetve jelszót, majd kattintsunk a ‘Belép’ gombra.
- A belépés megerősítéséhez SMS-ben egy egyszer használatos kódot küld a K&H e-bank szolgáltatás a regisztráció során elsődleges mobiltelefonszámként megadott telefonszámra. A kapott kódot a számítógép képernyőjén megjelenő belépési oldalon be kell gépelni. Ha az SMS nem érkezik meg a mobiltelefonra, kezdjük el ismét a belépési folyamatot. A belépési jelszót a bejelentkezést követően a ‘beállítások’ menüpontban változtathatjuk meg.
- A Mobil-token azonosítás opciót választva a K&H mobilbank alkalmazás ( Google Play, Apple Store) használatával jelentkezhetünk be a felületre. A bejelentkezés történhet manuálisan és automatikusan. A manuális bejelentkezési opció abban az esetben szükséges, amennyiben nincs internetkapcsolat mobiltelefonunkon.
- Indítsuk el a K&H mobilbank alkalmazást okostelefonunkon, majd válasszuk ki a ‘mobil-token azonosítás’ opciót.
- Irányítsuk telefonunk kameráját a a https://www.kh.hu/ebank oldalán a ‘Bejelentkezés Mobil-tokennel’ gombra kattintás után megjelenő oldalon látható színes kódra.
- A mobil eszközön adjuk meg az mPIN kódot / TouchId-t.
- A belépés automatikusan megtörténik. Abban az esetben, ha nincs internet kapcsolatunk, gépeljük be a mobil eszközön megjelenő bejelentkezési kódot a képernyőn látható mezőbe.
K&H e-bank belépés, a K&H e-bank online bejelentkezési felülete
Videós segítség a mobil-tokenes belépésről
Elfelejtett jelszó és egyéb bejelentkezési problémák a K&H e-bank felületén
- Amennyiben elfelejtettük jelszavunkan a K&H bank e-bank oldalán kattintsunk az ‘SMS azonosítás’ gombra.
- A megnyíló oldalon a ‘Belép’ gomb alatt kattintsunk az ‘elfelejtettem a jelszavamat’ linkre.
- Írjuk be az SMS belépés első használatakor a bankfiókban kapott K&H énazonosítót és ePIN-kódot. A helyes azonosítók megadása után felhasználónevet és jelszót kell választanunk.
- A belépés megerősítéséhez azonnali értesítésben vagy SMS-ben egy egyszer használatos kódot küld a rendszer a banknál aktivált mobilbankra vagy elsődleges mobiltelefonszámra. A kódot a megjelenő oldalon a képernyőn be kell gépelnünk.
K&H e-bank elfelejtett jelszó megadása, kódok beírása
További online bankolási tájékoztató oldalak
Fotó forrása: www.kh.hu/ebank