Erste NetBank belépés, Erste NetBank bejelentkezés

Az osztrák Erste Group  1997 óta van jelen a magyar banki szolgáltatási piacon, 1998-tól Erste Bank Hungary Zrt. néven nyújt teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat lakossági és vállalati ügyfelei számára. Hazánkban  120-nál több bankfiók és több száz bankjegykiadó automata áll az ügyfelek rendelkezésére, ezzel az Erste Bank a magyar bankpiac három legnagyobb szereplője közé tartozik. Az alábbiakban az Erste NetBank belépés folyamatáról szóló ismertetőnk olvasható.


Erste NetBank belépés, Erste NetBank bejelentkezés asztali számítógépen

  1. Nyissuk meg az Erste Bank weboldalát erre a linkre kattintva, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://www.erstebank.hu internetes címet, és nyomjuk meg a billentyűzeten az ‘Enter’-t.
  2. A bank kezdőoldalának megnyitása után kattintsunk az ‘Online bankolás’ gombra a fejléc jobb oldalán.
  3. Lakossági ügyfélként az ‘Online bankolás’ gombra kattintás után válasszuk ki a ‘George Web‘ menüpontot és klikkeljünk rá.
  4. Adjuk meg az e-csatorna azonosítónkat és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintsunk a ‘Belépés’ gombra.
  5. A telefonunkra kapott értesítő jóváhagyásával vagy a beérkező SMS begépelésével hitelesítsük a belépést.
  6. Amennyiben helyesen adtuk meg belépési adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.

Belépés az Erste NetBank online felületre

Erste NetBank belépés, bejelentkezés online

Erste NetBank belépés mobiltelefonon, tableten

A George az Erste Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatása, amely Android, iOS és Huawei operációs rendszerű okostelefonokon és táblagépeken egyaránt használható. Az internetbanki alkalmazás neve George Web, a mobilalkalmazási szolgáltatás neve George App.

  1. Töltsük le a George App alkalmazást a Google Play, Apple Store, vagy Huawei AppGallery online felületéről.
  2. Telepítés után nyissuk meg az alkalmazást mobileszközünkön.
  3. Nyomjunk az ‘Erstés vagy? Lépj be!’ gombra a kijelző alsó részén.
  4. Engedélyezzük a helymeghatározást, ha egyetértünk a funkció használatával, nyomjunk a ‘Beállítás’ gombra. Ha nem szeretnék engedélyezni, válaszuk a ‘Később” opciót.
  5. Adjuk meg e-Csatorna azonosítónkat és e-Csatorna jelszavunkat, majd fogadjuk el az Adatkezelési Tájékoztatót, és nyomjunk a ‘Következő’ gombra.
  6. A telefonunkra kapott értesítő jóváhagyásával vagy a beérkező SMS begépelésével hitelesítsük a belépést.
  7. Amennyiben helyesen adtuk meg belépési adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.

Elfelejtett jelszó, új belépési adatok beállítása

  1. Készítsük elő 7 számjegyű e-Csatorna azonosítónkat, és ha van, akkor a bankkártyánkat.
  2. Kattintsunk a ‘Jelszópótlás’ linkre, vagy írjuk be böngészőnkbe a https://www.erstebank.hu/hu/jelszopotlas webcímet és nyissuk meg az oldalt.
  3. 5 perc áll majd rendelkezésünkre a beazonosításunkra szolgáló kérdések megválaszolására.
  4. Miután helyesen megválaszoltuk a kérdéseket, SMS-ben elküldi a rendszer az egyszer használatos bejelentkezési jelszót.

Az új jelszó beállítását intézhetjük telefonos automata rendszeren keresztül is várakozásmentesen. Válasszuk a 2-2-es menüpontokat, és a rendszer SMS-ben elküldi az új jelszót.


Új jelszó beállítása 

Új jelszó beállítása a George Web felületén

Az alábbi adatokra szükségünk lesz a telefonon beazonosításhoz

  1. A telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetőségére: +36 1 298 0222.
  2.  Az e-Csatorna azonosítónkra:  7 számjegyű kód, amely az Elektronikus szolgáltatások adatlapon található.
  3. TeleBank PIN-kódunkra (TPIN-kód):  4 számjegyű kód, amelyet a TeleBank szerződéskötésekor kaptunk a banktól lezárt borítékban/SMS-ben vagy mi adtuk meg.

Végül, de nem utolsó sorban választhatjuk a személyes ügyintézést is bármelyik Erste Bank fiókban.

Kapcsolódó oldalak

fotó: erstebank.hu, login.erstebank.hu

Megosztás: