Az osztrák Erste Group 1997 óta van jelen a magyar banki szolgáltatási piacon, 1998-tól Erste Bank Hungary Zrt. néven nyújt teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat lakossági és vállalati ügyfelei számára. Hazánkban 120-nál több bankfiók és több száz bankjegykiadó automata áll az ügyfelek rendelkezésére, ezzel az Erste Bank a magyar bankpiac három legnagyobb szereplője közé tartozik. Az alábbiakban az Erste NetBank belépés folyamatáról szóló ismertetőnk olvasható.
Erste NetBank belépés, Erste NetBank bejelentkezés asztali számítógépen
- Nyissuk meg az Erste Bank weboldalát erre a linkre kattintva, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://www.erstebank.hu internetes címet, és nyomjuk meg a billentyűzeten az ‘Enter’-t.
- A bank kezdőoldalának megnyitása után kattintsunk az ‘Online bankolás’ gombra a fejléc jobb oldalán.
- Lakossági ügyfélként az ‘Online bankolás’ gombra kattintás után válasszuk ki a ‘George Web‘ menüpontot és klikkeljünk rá.
- Adjuk meg az e-csatorna azonosítónkat és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintsunk a ‘Belépés’ gombra.
- A telefonunkra kapott értesítő jóváhagyásával vagy a beérkező SMS begépelésével hitelesítsük a belépést.
- Amennyiben helyesen adtuk meg belépési adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.
Belépés az Erste NetBank online felületre
Hirdetés
Erste NetBank belépés mobiltelefonon, tableten
A George az Erste Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatása, amely Android, iOS és Huawei operációs rendszerű okostelefonokon és táblagépeken egyaránt használható. Az internetbanki alkalmazás neve George Web, a mobilalkalmazási szolgáltatás neve George App.
- Töltsük le a George App alkalmazást a Google Play, Apple Store, vagy Huawei AppGallery online felületéről.
- Telepítés után nyissuk meg az alkalmazást mobileszközünkön.
- Nyomjunk az ‘Erstés vagy? Lépj be!’ gombra a kijelző alsó részén.
- Engedélyezzük a helymeghatározást, ha egyetértünk a funkció használatával, nyomjunk a ‘Beállítás’ gombra. Ha nem szeretnék engedélyezni, válaszuk a ‘Később” opciót.
- Adjuk meg e-Csatorna azonosítónkat és e-Csatorna jelszavunkat, majd fogadjuk el az Adatkezelési Tájékoztatót, és nyomjunk a ‘Következő’ gombra.
- A telefonunkra kapott értesítő jóváhagyásával vagy a beérkező SMS begépelésével hitelesítsük a belépést.
- Amennyiben helyesen adtuk meg belépési adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználói felületre.
Elfelejtett jelszó, új belépési adatok beállítása
- Készítsük elő 7 számjegyű e-Csatorna azonosítónkat, és ha van, akkor a bankkártyánkat.
- Kattintsunk a ‘Jelszópótlás’ linkre, vagy írjuk be böngészőnkbe a https://www.erstebank.hu/hu/jelszopotlas webcímet és nyissuk meg az oldalt.
- 5 perc áll majd rendelkezésünkre a beazonosításunkra szolgáló kérdések megválaszolására.
- Miután helyesen megválaszoltuk a kérdéseket, SMS-ben elküldi a rendszer az egyszer használatos bejelentkezési jelszót.
Az új jelszó beállítását intézhetjük telefonos automata rendszeren keresztül is várakozásmentesen. Válasszuk a 2-2-es menüpontokat, és a rendszer SMS-ben elküldi az új jelszót.
Új jelszó beállítása

Az alábbi adatokra szükségünk lesz a telefonon beazonosításhoz
- A telefonos ügyfélszolgálat (TeleBank) elérhetőségére: +36 1 298 0222.
- Az e-Csatorna azonosítónkra: 7 számjegyű kód, amely az Elektronikus szolgáltatások adatlapon található.
- TeleBank PIN-kódunkra (TPIN-kód): 4 számjegyű kód, amelyet a TeleBank szerződéskötésekor kaptunk a banktól lezárt borítékban/SMS-ben vagy mi adtuk meg.
Végül, de nem utolsó sorban választhatjuk a személyes ügyintézést is bármelyik Erste Bank fiókban.
Kapcsolódó oldalak
fotó: erstebank.hu, login.erstebank.hu