Groupama belépés, Ügyfél Zóna bejelentkezés

A Groupama Biztosító 2009 áprilisától kínálja szolgáltatásait Magyarországon, jelenleg 1,3 millió ügyfelével, és 150 fiókból álló hálózatával a Groupama Biztosító a hazai biztosítási piac meghatározó szereplője. Élet- és nem-életbiztosítási területen elérhető áron magas minőségű biztosítási termékeket kínálnak magánszemélyek és vállalkozások számára egyaránt.  Az alábbiakban a Groupama Ügyfél Zóna belépés folyamatáról szóló tájékoztatónk olvasható.

Groupama belépés, Ügyfél Zóna bejelentkezés asztali számítógépen

  1. Az Ügyfél Zóna belépéshez kattintsunk erre a linkre, vagy nyissuk meg a Groupama weboldalát, írjuk be böngészőnk címsorába a https://www.groupama.hu webcímet.
  2. Miután megnyílt a Groupama weboldala, a felpattanó ablakban fogadjuk el a sütibeállításokat (cookies) az ‘Elfogadom’ gombra kattintva, majd a weboldal jobb felső sarkában kattintsunk a ‘Belépés’ gombra.
  3. A belépési oldalon adjuk meg a regisztrációhoz használt e-mail címünket, majd válaszoljunk helyesen a feladvány kérdésére (Google reCAPTCHA).
  4. A rendszer a regisztráció során megadott telefonszámunkra elküld egy 6 számjegyű kódot tartalmazó sms üzenetet, ezt a kódot írjuk be a képernyőn megjelenő mezőkbe.
  5. Amennyiben helyesen adtuk meg a belépéshez szükséges adatokat, a ‘Belépés’ gombra kattintva bejelentkezhetünk a regisztrált ügyfelek számára hozzáférhető online felületre.

Belépés a Groupama Ügyfél Zóna felületére

Grooupama Ügyfél Zóna belépés

Groupama Ügyfél Zóna belépés mobiltelefonon, tableten

A Groupama Ügyfél Zóna használatához külön mobil applikáció egyelőre nem elérhető, mobileszközökön a fenti ismertetőben leírt lépéseket követve használható a rendszer köszönhetően az online felület böngészőméret-független kialakításának.

Belépési problémák a Groupama online felületére

A Groupama Ügyfél Zóna felületére a belépéshez a Groupama regisztráció során megadott e-mail címre és telefonszámra van szükség.

Amennyiben az e-mail cím nem áll rendelkezésünkre

  1. Az Ügyfél Zóna belépéshez kattintsunk erre a linkre, vagy nyissuk meg a Groupama weboldalát, írjuk be böngészőnk címsorába a https://www.groupama.hu webcímet.
  2. Miután megnyílt a Groupama weboldala, a felpattanó ablakban fogadjuk el a sütibeállításokat (cookies) az ‘Elfogadom’ gombra kattintva, majd a weboldal jobb felső sarkában kattintsunk a ‘Belépés’ gombra.
  3. A belépési oldal alsó részén kattintsunk a ‘Nem emlékszel, melyik e-mail címmel regisztráltál?’ linkre.
  4. Adjuk meg a 9 karakterből álló szerződésszámunkat, és kattintsunk a ‘Tovább’ gombra.
  5. Ha helyesen adtuk meg az adatainkat, a rendszer azonosítja az e-mail címünket.

Amennyiben megváltozott a mobil telefonszámunk

A regisztráció során használt mobil telefonszámunk megváltozása esetén a Groupama Telecenter tud segítséget nyújtani. A Telecenter a +36 1 467 3500 telefonszámon érhető el, a Groupama munkatársai segítenek az adatváltoztatásban.


A belépéshez szükséges e-mail cím beazonosítása

Groupama belépési segítség, elfelejtett e-mail cím. Módosítás online.Kapcsolódó oldalak

Fotó forrása: groupama.hu