Alfa belépés, Alfa bejelentkezés

Az Alfa Biztosító (hivatalos nevén Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.), 2023. augusztus 1-jétől az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zártkörűen működő Részvénytársaság új megnevezése.Története az Állami Biztosító privatizációjáig nyúlik vissza, 1992-ben az Állami Biztosító 75%-os tualjdonrészének megszerzésével alakult meg, fő profiljába főleg a lakás, és az életbiztosítások tartoznak. Az alábbiakban az Alfa belépés online folyamatát ismertetjük lépésről lépésre.

Alfa belépés, Alfa bejelentkezés online asztali számítógépen

  1. Az Alfa biztosító online ügyintézési felületének megnyitásához kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába az https://www.alfa.hu címet.
  2. A kezdőoldal megnyitása után fogadjuk el a süti szabályzatot a felpattanó ablakban, majd kattintsunk az oldal jobb felső részén az ‘Online ügyintézés’ gombra.
  3. Miután megnyitottuk a bejelentkezési oldalt, a bejelentkezési űrlap mezőibe írjuk be felhasználói nevünket vagy e-mail címünket és jelszavunkat.
  4. Kattintsunk a ‘Belépek a fiókomba’ gombra a képernyő jobb oldalán.
  5. Amennyiben helyesen adtuk meg belépési adatainkat, a rendszer automatikusan beléptet a regisztrált felhasználók számára elérhető online felületre.

A belépési oldal  kezdőképe az online ügyintézéshez

Alfa belépés, Alfa bejelentkezés online

 

Alfa belépés az online ügyintézéshez mobiltelefonon, táblagépen

Az Aegon online ügyintézési felületének használatához külön mobilapplikáció jelenleg nem áll rendelkezésre, viszont a https://www.alfa.hu weboldal képernyőmérethez igazodó kialakítása lehetővé teszi mobiltelefonon illetve tableten is a rendszer használatát.

Elfelejtett jelszó, új jelszó beállítása az Alfa online ügyintézéshez

  1. Ha elfelejtettük jelszavunkat, kattintsunk erre a linkre, vagy írjuk be böngészőnk címsorába a https://ugyfelszolgalat.alfa.hu login címet.
  2. A belépési oldal megnyitása után kattintsunk az ‘Elfelejtettem a jelszavam’ linkre, amelyetet a belépési mezők alatt (jelszó mező) találunk.
  3. Válasszuk ki, hogy milyen jogcímen regisztráltunk a rendszerbe (természetes személy, jogi személy, társasház).
  4. Töltsük ki az azonosításhoz szükséges adatokat, majd kattintsunk a ‘Tovább’ gombra.
  5. A rendszer automatikusan létrehoz egy új jelszót, amelyet a regisztrációkor használt e-mail címünkre továbbít.

Új jelszó beállítása elfelejtett jelszó esetén

Elfelejtett jelszó, új jelszó kérése az Aegon online ügyintézéshez

Kapcsolódó oldalak

 

Fotó forrása: alfa.hu, aegon.hu