Az Outlook a Microsoft népszerű személyi információ menedzsment rendszere, melynek segítségével nem csak e-mailezhetünk, hanem rendszerezhetjük teendőinket és dokumentumokat iKövets megoszthatunk.
Az Outlook.com belépés ismertetője
Bejelentkezés lépésről lépésre
- Az első lépés, ha számítógépről vagy tabletről, esetleg mobilról jelentkeznénk be applikáció használata nélkül az, hogy nyissuk meg böngészőnkben az Outlook bejelentkezési oldalát.
- Az oldal megnyitása után a bejelentkezési ablakban be kell írnunk e-mail címünket vagy telefonszámunkat, amelyet a regisztráció során használtunk és a ‘Tovább’ gombra kell kattintanunk.
- Következő lépésünk a jelszó megadása lesz, majd a ‘Bejelentkezés’ gombra kell kattintani.
- Ha szeretnénk, a bejelentkezési adatokat a ‘Bejelentkezve szeretnék maradni’ jelölőnégyzetre kattintva el is menthetjük, ha a későbbiekben nem kívánjuk újra beírni a belépéshez szükséges adatokat.
- Amennyiben helyez belépési adatokat használtunk, a rendszer automatikusan beléptet az Outlook felhasználói felületére.
Outlook belépési oldal előképe
Ha nem sikerül a belépés az Outlook-ra
Sikertelen belépési kísérletünknek általában a rossz e-mail cím vagy telefonszám, illetve a helytelen jelszó megadása az oka. A fenti felsorolásban az Outlook bejelentkezési oldalára klikkelve lehetőségünk van a belépési adataink lekérésére illetve megváltoztatására.
Előfordulhat, hogy fiókunkat inaktiválták. Ez akkor történik meg, ha fiókunkban több, mint 365 napja nem jelentkeztünk be.
Érdemes ellenőriznünk számítógépünk billentyűzetén a CAPS LOCK státuszát, hiszen bekapcsolt állapotban minden karaktert nagy betűvel ír a rendszer ami szintén problémát okoz.