Az Outlook a Microsoft népszerű személyi információ menedzsment rendszere, melynek segítségével nem csak e-mailezhetünk, hanem rendszerezhetjük teendőinket és dokumentumokat. Az Outlook belépés folyamatáról az alábbi ismertetőnkben írunk részletesen.
Outlook belépés asztali számítógépen
- Ha számítógépről, tabletről vagy mobilról jelentkezünk be applikáció használata nélkül, nyissuk meg böngészőnkben az Outlook bejelentkezési oldalát.
- Az oldal megnyitása után a bejelentkezési ablakban be kell írnunk e-mail címünket vagy telefonszámunkat, amelyet a regisztráció során használtunk, majd kattintsunk a ‘Tovább‘ gombra.
- Adjuk meg jelszavunkat, ezt követően kattintsunk a ‘Bejelentkezés‘ gombra.
- Ha szeretnénk, a bejelentkezési adatokat a ‘Bejelentkezve szeretnék maradni‘ jelölőnégyzetre kattintva el is menthetjük, ha a későbbiekben nem kívánjuk újra beírni a belépéshez szükséges adatokat.
- Amennyiben helyes belépési adatokat használtunk, a rendszer automatikusan beléptet az Outlook felhasználói felületére.
Az Outlook belépés kezdőoldala
Bejelentkezés mobileszközökön
Az Outlook használatához mobiltelefonon az Microsoft Outlook mobil applikáció használata ajánlott, az alkalmazás elérhető a Google Play vagy az Apple Store felületein.
- Töltsük le a Microsoft Outlook alkalmazást a a Google Play vagy az Apple Store oldalairól, majd telepítsük.
- Telepítés után nyissuk meg az applikációt az app ikonjára nyomja mobileszkzünk képernyőjén.
- Első megnyitáskor nyomjunk a ‘Fiók felvétele‘ gombra.
- Írjuk be e-mail címünket, és az e-mail címhez tartozó jelszavunkat.
- Nyomjunk a ‘Bejelentkezés‘ gombra.
E-mail fiók hozzáadása mobil applikációban
Elfelejtett jelszó, új jelszó beállítása
Sikertelen belépési kísérletünknek általában a rossz e-mail cím vagy telefonszám, illetve a helytelen jelszó megadása az oka. A fenti felsorolásban az Outlook bejelentkezési oldalára klikkelve lehetőségünk van a belépési adataink lekérésére, illetve megváltoztatására.
Előfordulhat, hogy fiókunkat inaktiválták. Ez akkor történik meg, ha fiókunkban több, mint 365 napja nem jelentkeztünk be.
Érdemes ellenőriznünk számítógépünk billentyűzetén a CAPS LOCK státuszát, hiszen bekapcsolt állapotban minden karaktert nagy betűvel ír a rendszer, ami szintén problémát okoz.
Kapcsolódó oldalak
Fotó forrása: login.live.com