NAV-Mobil belépés, NAV-Mobil bejelentkezés

A Nav-Mobil a Nemzeti Adó- és Vámhivatal hivatalos mobil applikációja. Az alkalmazás rengeteg hasznos funkciót tartalmaz az adózással, adó nyilvántartással kapcsolatban, sesgítségével egyszerűen intézhetőek az adóügyek. Az alábbiakban a NAV-Mobil belépés folyamatáról szóló tájékoztatónk olvasható.


NAV-Mobil belépés mobiltelefonon, tableten

  1. Töltsük le a NAV-Mobil alkalmazást mobileszközünkre a Google Play vagy az Apple Store felületéről, és nyissuk meg az alkalmazást.
  2. Nyomjunk az alkalmazás jobb felső sarkában található ‘Felhasználó’ ikonra.
  3. Nyomjunk a ‘Bejelentkezés’ gombra.
  4. A rendszer a KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) oldalára irányít, ahol választhatunk a bejelentkezési módok közül (Ügyfélkapu, Ügyfélkapu +, telefonos azonosítás, arcképes azonosítás, e-személyivel történő azonosítás).
  5. A választott azonosítási móddal végezzük el a belépést.
  6. Lehetőség van egyszerűsített belépés beállítására is, egy ‘jelkód’-ot szükséges ehhez megadnunk a belépéskor, így a következő belépéhez már nem lesz szükség a KAÜ-azonosításra. A jelkód beállítását az applikáció következő megnyitásakor elvégezhetjük, rögtön az alkalmazás megnyitása után a rendszer üzenetben hívja fel erre a figyelmünket.

A belépés megkezdése


A bejelentkezés oldala

Elfelejtett jelszó, belépési problémák

A NAV-Mobil applikációba a KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) szolgáltatás használatával léphetünkbe, illetve használhatjuk az egyszerűsített belépést is, amely ‘jelkód’ megadásával működik.

A KAÜ-n keresztül a- választott azonosítási mód szerint igényelhetünk új belépési azonosítót. Ügyfélkapus belépési problémák esetén ezen az oldalon részletesen írunk a hiba elhárítás folyamatáról.

Ha az egyszerűsített bejelentkezéssel adódik probléma, először lépjünk be a mobilapplikációba a KAÜ-azonosítás használatával, majd a ‘beállítások’ gombra nyomva (a jobb felső sarokban nyissuk meg először a ‘felhasználó’ fiókot) módosíthatunk az egyszerűsített beléptetésen.

Kapcsolódó oldalak