A Nav-Mobil a Nemzeti Adó- és Vámhivatal hivatalos mobil applikációja. Az alkalmazás rengeteg hasznos funkciót tartalmaz az adózással, adó nyilvántartással kapcsolatban, sesgítségével egyszerűen intézhetőek az adóügyek. Az alábbiakban a NAV-Mobil belépés folyamatáról szóló tájékoztatónk olvasható.
NAV-Mobil belépés mobiltelefonon, tableten
- Töltsük le a NAV-Mobil alkalmazást mobileszközünkre a Google Play vagy az Apple Store felületéről, és nyissuk meg az alkalmazást.
- Nyomjunk az alkalmazás jobb felső sarkában található ‘Felhasználó’ ikonra.
- Nyomjunk a ‘Bejelentkezés’ gombra.
- A rendszer a KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) oldalára irányít, ahol választhatunk a bejelentkezési módok közül (Ügyfélkapu, Ügyfélkapu +, telefonos azonosítás, arcképes azonosítás, e-személyivel történő azonosítás).
- A választott azonosítási móddal végezzük el a belépést.
- Lehetőség van egyszerűsített belépés beállítására is, egy ‘jelkód’-ot szükséges ehhez megadnunk a belépéskor, így a következő belépéhez már nem lesz szükség a KAÜ-azonosításra. A jelkód beállítását az applikáció következő megnyitásakor elvégezhetjük, rögtön az alkalmazás megnyitása után a rendszer üzenetben hívja fel erre a figyelmünket.
A belépés megkezdése
A bejelentkezés oldala
Elfelejtett jelszó, belépési problémák
A NAV-Mobil applikációba a KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) szolgáltatás használatával léphetünkbe, illetve használhatjuk az egyszerűsített belépést is, amely ‘jelkód’ megadásával működik.
A KAÜ-n keresztül a- választott azonosítási mód szerint igényelhetünk új belépési azonosítót. Ügyfélkapus belépési problémák esetén ezen az oldalon részletesen írunk a hiba elhárítás folyamatáról.
Ha az egyszerűsített bejelentkezéssel adódik probléma, először lépjünk be a mobilapplikációba a KAÜ-azonosítás használatával, majd a ‘beállítások’ gombra nyomva (a jobb felső sarokban nyissuk meg először a ‘felhasználó’ fiókot) módosíthatunk az egyszerűsített beléptetésen.